mysig lördag

2011-03-13 @ 00:02:14

Vad skönt det var att sova imorse, dock vakna jag inatt när Kenny kom in och la sig och det ilade supermycket i min tand så fick gå upp och ta en verktablett innan jag kunde somna om.Vaknade lite efter 11 tiden och å frukost och satt vid datan, efter nån timma hör jag "Bejbi" inne från sovrummet och tror att det är Kenny som pratar i sömnen men det gjorde han inte, han ropa på mig! Haha som ett litet barn som ropar på mamma på morgonen.

Efter han hade ätit sin frukost så åkte vi och handla på Coop. Vi brukar åka till stora affärer på helgerna, en tradition i våran familj ;) hihi, nä men tycker det är kul att gå runt inne på stora affärer och spana på allt! Haha. Sant! När vi kom hem vände jag i dörren och gick och träna. När jag kom hem igen lagade jag taccos till oss och nu sitter jag vid Kenny´s minidata medan dom andra kollar på film, vi har nämligen finbesök av Simon, Petra och Tommy. Fullt hus!

Så min lördag har vart mysig och toppen! Hur har din vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0