min lördag i bilder

2011-03-26 @ 20:09:09

Idag har jag haft en effektiv dag och här får ni hela dagen i bilder :) Kul va? (dom små bilderna blir större om man klickar på dom)


Vaknade redan klockan kvart över 9 och tog en härlig morgonpromenad i solen runt sjön :) När jag kom hem "åt" jag frukost bestående av en måltidsersättnings drink :P



Hoppade in i duschen och sedan gjorde ordning mig för att möta upp Petra på stan :) Där tittade vi i lite affärer och sedan tog en fika :) Beställde en god chiabatta med kyckling och blev superglad när hon kom ut med den och jag såg att man fick tzatziki till! Älskar det! Haha. Blev en brownie med dock var jag så mätt efter mackan så smaka bara på den :P



När jag kom hem satt jag en stund i soffan innan jag svirade om till träningskläderna och gick till gymmet och körde 75 min cross och 10 min roddmaskin :) Hittade lite på stan med, ville ha en ljus väska till sommaren och var inne på att köpa Maria Montazamis väska i vitt, men när det kom ut och priset för den "lilla" väskan låg på 4.000KR så fick jag lägga ner det! Men hittade en fin väska i stan för endast 200Kr och den har tillochmed lita "tassles" a´la Maria Montazami ;) Ett coolt linne och ett par billiga solglasögon blev det också :)



När jag kom hem från träningen städade jag i lägenheten, damsög, damtorka oså och sedan åt jag en god sallad med kotlett :) Har fixat naglarna med! Blev ett rosa genomskynligt lack med lite diamanter på ringfingrarna!





Och nu sitter jag här och dricker läsk och äter ostbågar eller kanske ostkrokar :P

Ha en fin lördagskväll allesammans! ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina fina Sis kom hem snart för jag saknar dig såå!

2011-03-28 @ 12:01:06
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0