måndag igen

2011-03-28 @ 21:29:55
Åh härlighet, igår somnade jag klockan 3 på natten, kunde verkligen inte somna och ett tag tänkte jag skita i allt och bara vara vaken tills jobbet började, men somnade tillslut och klockan 6 ringde klockan igen men det var ingen chans att jag kom upp då så satte om klockan och var på jobbet vid 8. Som tur är var jag inte trött på jobbet, sov nog så lite så jag kom över den trötta gränsen och gick direkt över till att vara flummig hela dagen :P

Har vart och hämtat Kenny på flygplatsen för en stund sen och ätit lite mat och nu sitter vi och myser i soffan och ska snart kolla på BigBrother :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0