jackan fanns :D

2011-03-25 @ 23:54:18

Idag gick tiden fort på jobbet, gick upp tidigt idag och var där redan halv 7, slutade en timma tidigare (halv 2) för att köra Kenny till flygplatsen, på vägen hem åkte jag förbi affären och handla lite mat och helggotti :) Kom hem och somnade på soffan, var helt borta i nästan 2,5 timma, haha! Fick iaf liv i mig och bytte om och gick till gymmet! Tränade 1,5 timma på crossen.

Nu sitter jag här och stirrar mig blind på datan och TV:n och vill att Kenny ska vara här för jag vill inte sova ensam :P Känns helt galet tomt när vi inte är med varandra eftersom vi bott ihop i snart 2,5 år! Helt sinnesjukt länge! Men jag klagar INTE! Bästa som finns! :)

Och vet ni va, jag har vart inne på Nelly´s hemsida 1000 gånger ikväll för att se om jackan kommer in igen, kan ju hända att nån skickar tillbaka en, och vet ni vad, det hade kommit en 1, och en likadan fast Ljusrosa! Tog den ljusrosa men hann inte kopiera bilden på den, den försvann efter jag hade köppt den så fick la den sista! Nu hoppas jag dock att jag inte får nått mejl av Nelly där det står att varan inte kommer levereas för den är slut i lager! Hade vart typiskt dom. Håller tummarna.. Sen hoppas jag ju sjävklart att den passar med :P

Lite annat fint som jag hittade... fick det följa med det också? Kanske kanske inte.... Fint var det iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0