feber

2011-03-08 @ 21:34:13
Har vart hemma från jobbet i två dagar, hade feber när jag vaknade i måndags men idag har jag vart feberfri så imorn blir det jobb! Har ju vart krasslig ända sen jag kom hem från Sverige så det är skönt att det bröt ut så hoppas det stannar borta nu med! För jag vill börja träna igen! Kliar i benen på mig efter lite spinning ;)

Så mina dagar har ju inte vart så intressanta, måndagen spenderades störstadel i sängen. Idag har jag som sagt mått bättre så har vart piggare och städat och grejjer :) Lagat mat till min man..., och mig såklart!

Inga framsteg när det gäller våran dusch heller, han får det inte tätt på den nya duschen och måste varje dag efter vi ser att den fortfarande läcker lägga i mer silikon och vänta ett dygn till. Så nu var han nyss här och la i mer, men det går frammåt så imorn när han kommer och kollar så kommer det HÅLL TUMMARNA vara bra! Men jag kommer trotsa det ikväll och duscha håret, får lägga en handduk där det rinner eller nått för jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0