Dagens shopping

2011-03-19 @ 21:28:21

Idag var ju jag och Petra på kvadrat och tittade runt lite, hittade lite smått och gott :) Blandannat den fina klänningen jag bloggade om igår =)


Super söt var den, bilden ger den ingen rättvisa, bilden från H&M ger mer rättvisa till den :D


Skor från Din Sko, ser ut som vinterkängor men är bara tunna tyg skor :) Supersöta.


En söt T-shirt som visar lite av magen, fin att ha till stranden oså :)


Söt bikini, sånna kan man väl inte få för många av, älskar färgen på underdelen, spesiellt när man är brun :P


En massagesak och lite hårnålar från H&M, hårnålar har ju en knasig tendens att försvinna :P Och BodyButter med kokkos doft, har velat köpa sån länge men aldrig gjort det. Men idag blev det av :)


Ja de var det :) Nu sitter jag och kollar på Bring It On som går på TV, Kenny har smitit iväg ikväll :) Vilket betyder girl time för mig! Kan vara skönt ibland tycker jag! Se på massa tjejiga filmer, bre ut sig i hela soffan m.m.. hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0