blind?

2011-03-22 @ 19:02:46

När jag kon ut från gymmet och gick till min bil såg jag att det hade ställt sig en bil framför och en bakom, var tomt när jag parkera (fickparkering längst en gata, inga rutor eller nått) såg från långt håll ut som dom stod väldigt nära, och när jag kommer fram till bilen ser jag att bilen framför står 2CM framför min, utan att överdriva det minsta, killen ska ha cred att ha kunnat komma så nära! Helt sinnes, bilen bakom stod med ca 20-30cm mellan, vilket gjorde att det fanns inte en chans i *** att jag kunde köra ut! Ringde pappa som sa att jag skulle ringa polisen, fick springa tillbaka till gymmet och fråga efter nummret för kan ju inte direkt ringa 112 :P Ringde till polisen och sa att jag var inparkerad och har var jätte snäll och hjälpte mig få fram nummret till dom som ägde bilarna, så ringe hon som stod bakom och som tur var va hon i huset alldeles brevid så kom ut på 2 sek. När hon såg bilen som ställt sig framför mig höjde hon ögonbrynen och sa HERREGUUD vad nära! Antagligen har hon parkerat först och den CP bilen som stod framför kommit efter. Jag kan ju bara gissa men tror han ställt sig så nära som möjligt för att komma så många meter som möjligt från korsningen som var bakom han för att slippa böter!

Hur som helst, allt gick fint och jag fick ut bilen! Men frågan är HUR TÄNKER FOLK? Han/hon måste ju sätt att dom stod så nära? Gick liksom inte att missa, inte ens när jag kom från 20 meters avstånd! I all hast med polissamtal m.m glömde jag ta en bild med mobilen, men hittade en på Google som beskriver situationen perfect! :P Haha
(Hade jag haft papper och penna hade jag nog skrivit ett irriterat litet medelande till personen)


Som sagt inte min bil, men min var i samma situation som den röda! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0