bestäm dig!

2011-03-10 @ 22:24:05
Här har det vart jätte knasigt väder dom senaste 2 dagarn, det har vart sol, regnat, snöat, haglat och snöat och regnat samtidigt. Nån som inte kan bestämma sig kanske? Tur äv väl att det är så mildt ute att snön inte lägger sig, dock har jag inga problem om den skulle det för jag tycker om snö :) Inte som 90% av alla på Facebook som måste skriva 1000 komentarer varge gång det snöar om hur jobbigt det är! Buhu! Så är det på vintern! Samma sak varje år!

Men men, imorn är det fredag och det är ju underbart, denna veckan har gått superfort för mig eftersom jag var hemma måndag och tisdag! Men nu är jag frisk och var och träna igår. tandverken börjar också försvinna vilket jag är överlycklig för! Det sista jag vill är att det är nått fel på lagningen så jag måste åka och kolla upp det! Fingers crossed*

Nu ska jag hoppa ner i sängen brevid min man! Ha de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0