toppen helg

2011-07-24 @ 22:50:23
Har fört haft en toppen vecka uppe i Avesta med Kenny, med minigolf, hagelgevär skjutning och party! Åkte hem därigrån i torsdags och packade om super snabbt och på fredags morgon bar det av med tjejerna till Tylösand! Silken helg.
Började fredagen med att gå ut på stan och käka (valde dock den sämsta restaurangen så om ni är i halmstad nån gång så ät inte på La cocarasha) sen upp till hotellrummet och svira om till partykläderna och börja festa! Vart en goo förfest på hotellrummet innan det senare bar av till Mårtenssons där det var helt smockad med människor!
På lördagen hade vi satt klockan för att inte missa hotellfrulkosten och min röst var praktiskt taget försvunne. Inte p.g.a för mycket alcohol o skriande utan en förskylning. ;) Gick en sväng på stan och shoppade sedan bar det av till AFTER BEACHEN i tylösand! Sikken stämning, helt magsikt va det, och det gjorde det inte sämre att det gick från regn till klarblå himmel precis när det började!
Efter två timmar var det slut och vi rörde oss tillbaka till hotellet i halmstad, när vi kom dit och vi hade duschat så öppnade himlen sig och det ösregnade hela kvällen, snacka om tur! Blev en middag på hotellets restaurang. Sen var det förfest på hotellrummet igen, två varningar senare och en arg barnfamilj till grannar drog som flesta ut på krogen, dock inte jag Virre och Elin. Dom hade ätit räkfrossa på hotellet och nått galet var det för bägge fick magknip, och mina bihålor pulserade som aldrig förr och rösten var som sagt närintill obifintlig. Så vi tre stannade kvar på hoteller och hade mys och sedan sov!
Idag var det också en god hotellfrukost som gällde och när utcheckningen vid 12 var styrde vi min bil till Ullared. Vart en ministopp och handling av småsaker såsom örhängen och sånt annat skit :P Nu är jag hemma och ligger i sängen, skönt att vara hemma och rösten börjar komma tillbaka, imorn är jag nog helt återställd!
Och efter mer än en veckas "semester" fast än jag är mellan två jobb så blir det att ta tag i sitt liv imorn igen. Alltså röra lite på sig och inte bara äta massa god mat :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0