sommar

2011-07-29 @ 00:32:57
Idag har vart en härlig dag vid sjöboden! Älskar sommaren! Åkte ut med båten idag med, var allt för många sommrar sen jag åkte båt! Till kvällen åkte jag in till Emma och vi hyrde film, en jätte dålig skräckfilm! Haha.
Man skulle ju önska fint väder i helgen med men tyvärr ser det inte så ljust ut. Dock ska det bli kanon väder nästa vecka om det inte ändras! Kenny kommer ju ner på lördag och då ska vi åka direkt ner till Petra och Simon i Falkenber, västkustens baksida ;) Haha! (lite intärnt där mellan mig och Petra) Ska iallafall bli kul att träffa dom igen, tror det vankas utgång på lördagen :)
Men nu ska jag sova, för efter en dag i solen är man rätt mör och ögonen faller snart ihop av sig själv! :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0