solsolsol

2011-07-29 @ 15:29:32
Varför påstod jag att det skulle bli fult väder idag?
Blev mer än glad när jag vaknade vid halv 10 och såg att solen sken utanför fönstret.
Åt lite frukost och sedan begav jag mig ner till sjöboden med väskan laddad med bikini, jordgubbar och vattenmelon! Hela 4 gånger har jag badat idag, så varmt var det! (i solen alltså)
Nu är det lite slöjmoln ute men fortfarande fint, har kommit hem nu, ska hoppa in i duschen och sedan göra ordning mig! Ikväll blir det in till fastlandet och träffa tjejerna!
Måste packa inför helgens utflyckt med, klockan 13:20 ska jag hämta Kenny på tågstationen i Gbg och sedan åka raka vägen ner till Falkenberg :) Kommer bli en rolig helg!
Sämre kan man ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0