höstkläder

2011-07-27 @ 00:02:47
Jaha, jag som trodde att jag IGÅR skulle vakna helt frisk, men hesheten var nästan värre än söndagen då den var på väg tillbaka. Ont i halsen fick jag också tillbaka, så sov ända till halv 2 den låg jag på soffan hela dagen! Tog mig ut på en långsam powerwalk, så kanske bara kan kalla det för Walk? Skulle jag nog inte gjort för idag är förskylningen fortfarande kvar och imorse kännde jag mig som ett vrak!
Men tog några ipren sen var jag på topp igen, har vart en sväng inne på fastlandet med mamma o pappa och har köppt mina första höstklder. En pälsväst och en kofta på Lindex! Fick även bokat en frisörtid och fick en redan imorn :D Najs!
Kvällen har spenderats hos Sis med film, imorgon blir det tidigt frisörbesök och sedan stranden hela dagen för vädret har lovat SOL! Till kvällen blir det Cirkus med Sis och Olivia, och kanske en utgång på haddocks efter, får se om tjejerna är sugna!
Nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon, och vi håller tummarna att jag mår bättre imorn för just nu känns det nästan bra! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken frisör var du hos ? :) Skulle behöva färga & klippa de. Haha!

2011-07-27 @ 23:05:27
URL: http://malinaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0