grekisk middag

2011-07-30 @ 01:00:34
Eftersom det var underbara Veronicas födelsedag idag och hon älskar grekisk mat så hade vi kirrat en härlig grekisk middag till henne vid stranden! :) Blev en mycket mysig kväll med tjejerna + Virres kille! Åkte vid 23:30 hem till Elin för att se på film men gud vad trött man var efter en heldag i solen. Så åkte hem snabbt igen!
Imorgon blir det upp tidigt för att packa inför Falkenberg! Skulle bli utgång med Petris kompisar och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :P
I bilen på väg in till fastlande.
En bild på mig och Virre på midsommar för 2 år sedan :) Grattid igen vännen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-07-31 @ 21:51:34
Postat av: Veronica

you are amazing! :)

2011-07-31 @ 21:52:04
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0