bästkusten

2011-07-06 @ 23:21:51

Nu har jag kommit hem från en sväng i Avesta hos min man. :) Bra dagar med party, visentskådning (bisonoxar) promenader, mat m.m Men nu är man hemma vid havet igen! Som det ska vara. Satt inne hela dagen och väntade på att solen skulle titta fram, var nära ett par gånger men den kom aldrig. När mamma kom hem vid 2 tiden åkte vi ner till stranden för att kolla om solen lyste där och det gjorde den :) Så blev nån timma vid sjöboden. Var flera år sen jag var där sist! Inte okej!

Väl hemma igen ringde sis och fråga om jag ville med dom och bada uppe på landet, så packade om väskan och åkte dit. Sen blev det pizza hemma hos dom :) Skulle gått en promenad ikväll men blev fast där. Får bli en till morgonen om vädret tillåter :)

Skaffade ju Iphone för ett tag sen och tänkte, gud va kul då kan man blogga mer med roliga bilder och sånt. Men nej, blogg.se har ingen app som man kan blogga från så man måste mms:a in inlägg vilket kostar pengar plus att jag testat en gång och de funka inte? :/

Jaja, hoppas på fint väder imorn så jag kan lägga mig vid sjöboden hela dagen :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo det ska funka, jag mmsar inlägg ibland :-)

tror det var det nr jag gav till dig, kan dubbelkolla på min sida så ska vi få de funka!

2011-07-09 @ 20:40:35
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0