zumba

2011-01-30 @ 00:17:04

Zumban gick sådär, var så himla längesen jag gick på det så har glömt bort koreografin lite, men efter några gånger kommer det nog tillbaka :) Kvällen har spenderats hemma med god mat och fångarna på fortet på TV!Påminner mycket om myskvällar med familjen när man var liten :) Lagade fläskfile med sallad och klyftpotatis till mig Kenny och Simon. Tog några få klyftpotatisar men mest sallad. Får ju unna mig lite såhär på lördagen :) Och lite choklad! MUMS!

Vi var och handla förut och jag köppte en ny sportBH från Piere Robert, har redan en korallfärgad och idag blev det en superfin Rosa! Dom är sjukt sköna, lätt bästa sportBH´n jag nånsin haft!


Är så himla sugen på sommar och sitter och kollar runt på alla hemsidor som fått in sommarkläderna! Lägger upp outfits i hjärnan och drömmer mig bort!

Den perfekta våroutfiten enligt mig :) Mums för hermés armbanden! VILL HA!


Kommentarer
Postat av: josefine/bitte

ja visst är dom fina! Dom kommer från modekungen.se. dom har en massa fina saker där :)

2011-01-30 @ 12:09:49
URL: http://aaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0