sovmorgon?

2011-01-24 @ 21:15:56

Dagen började med att vi försov oss så fick skynda oss till jobbet och var där halv 9. Tur att vi har ett sånt jobb man nästan inte kan komma sent till, visst, man ska egentligen inte komma efter klockan 8 men om man kommer som vi gjorde idag så är det bara att jobba till halv 5 och få sin dag ändå, inte så att fabriken stänger klockan 4 :)

Efter jobbet slappade jag lite på soffan innan det var dax för träning. Idag testade jag nått nytt, eller a, halvt iaf. Det var spinning fast intervall spinning. Intervallträning är ju ultimat när man vill tappa några kilo och herremaan vad svettig och sliten jag blev! HÄRLIGT! Så fast än den sena morgonen och den sena jobbdagen så har denna veckan startat mycket bra :)

Har nyss ätit knäckisar med kalkonpålägg och keso och en kiwi :) Förutom det har jag idag ätit:

Frukost: 2st fullkorns knäckebröd
Lunch: Macka med ost och skinka
Mellis: En liten pizza bit från Kennys rester
Kvällsmat: 2 knäckisar med kalkon och keso, 1 Kiwi

Är inte så nöjd med maten idag då jag tycker jag ätit lite för mycket kolhydrater. Men men, så kan de bli ibland!

Nu ska jag kika färdigt lite på datan sen hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0