söndag

2011-01-30 @ 12:49:56

God förmiddag alla solstrålar! Idag är det inte lika vackert väder här i Stavanger! Mulet och tråkigt ute! Men det hindrade inte mig från att ta mig en härlig morgonpromenad! Får ju passa på när det är helg för på vardagarna blir det inget med det :P Så har nyligen ätit en god frukost som såg ungefär samma ut som igår och snart ska jag bege mig till gymmet för lite spinning :) Skönt att få det gjort tidigt på dan så man kan ta det lugnt resten av dagen och kvällen :)

Ska på bio idag med :) Den nya filmen med Cher och Christina Aguilera! Hoppas den är bra!


Kommentarer
Postat av: kicki

jag såg den filmen i fredags å ja älskade den :D

2011-01-30 @ 16:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0