snakis med pappsen

2011-01-26 @ 21:39:22

Idag när jag kom hem från jobbet gick jag upp och bytte direkt om till träningskorna och tog mig en promenad :) Inte en världs lång eftersom jag skulle träna senare men en lagom PW på 30 min blev det :) Pappa höll mig sällskap i 15 min av dom i telefonen. Hade lite frågor om min bil och då är det bra med min Pappa som kan massa om sånt :D Sen gick jag hem och åt en banan och 3 skorpor och slappade på soffan! Slumrade till som vanligt och sen när jag vaknade hängde jag upp tvätten som Kenny hade slängt in och sedan bytte om och gick och träna. Idag blev det 20 min PW på bandet och 60 min på crossen! Vart ingen Step&Styrka för jag har träningsverk från igår så idag blev det bara massa FATBURN! I Like!

Snart helg igen! Tummen upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0