skog mitt i stan?

2011-01-27 @ 19:55:29

Har nyss smaskat i mig en mumsig kotlett med majs och fetaost efter en långpromenad på 1,5 timma runt mosvannet :) Mosvannet är en sjö här som jag faktiskt aldrig gått runt innan, ligger typ 15 min promenad från våran lägenhet och jag kommer definitivt gå där igen :) Super mysigt och lugnt fastän det var massa mer än jag som gick och jogga. Det är rätt coolt för stora vägen och motorvägen ligger precis vid sjön på vars en sida men när man går där är det helt lugnt och stilla och det känns som man går en tur inne i skogen :) Så det blir återbesök!


Imorgon är det underbara fredag och det tycker vi om! Träningsvärket har vart värre idag än igår men jag hoppas den försvinner lite tills imorn då jag ska gå på fredagsspinning! Det är typ den bästa dagen att spinna på för alla är på lite bättre humör än på måndagen och det känns toppen när man kommer hem och har tränat in helgen! Och på lördag blir det Zumba kurs och Zumba timme med Malin och Janela från jobbet! Jag har redan gått den kursen med Petra men skadar ju inte att fördjupa sig lite :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0