ska jag eller inte?

2011-01-20 @ 21:24:26

Kom nyss hem från gymmet :) Idag vart det 65 min på crossen vilket resulterade i 700 brännda kalorier. Jag är nöjd! Idag var det lite skumt att kunna gå hem från jobbet klockan 4 (klagar ABSOLUT inte, rena lyxen), fast gick dock halv 4 och åkte ner till byn med Kenny som var på jakt efter ett par jeans :) Sen ville Kenny in på McDonalds och handla mat för han skulle iväg direkt när vi kom hem typ, så stod jag där vid kassan och hade en diskusion med mig själ om jag med skulle äta eller inte, så här gick den:

Hmm, jag kan kanske äta för jag ska ju ändå träna sen så då gör det väl inget?

Fast då blir det ju som jag går +- noll och det vill jag ju inte

Men om jag bara tar hamburgaren och inte pommes så blir det la inte så onyttigt? Eller?

Och hur slutade det nu då undrar ni och jag köppte ingen mat :D Och det är jag glad över nu! :)
Nu sitter jag iaf här och har nyss ätit lite kvällsmat och Kenny är på grabbkväll och spelar poker.
Ska passa på att måla om naglarna när han är borta så jag slipper stressa för han inte tål lukten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0