putt putt!

2011-01-23 @ 17:15:46

Idag blev det ingen tidig morgon, somnade på soffan igår till andra Harry Potter filmen och vaknade när jag hörde Kenny och Simon i trappan utanför, gick in och la mig i sängen och somnade om men vakna igen när Kenny skulle komma in och lägga sig, sen låg vi och snacka ett tag så somnade sent, vaknade halv 9 imorse av att det var som en bastu i sovrummet. Jag och Kenny sover aldrig med stängd dörr men inatt sov Simon på soffan så den var stängd och det var nada luft! Somnade iaf om efter att ha stängt av elementet och vaknade inte förän 20 över 12!! Längesen jag sov så länge. Men kunde ju inte göra nått eftersom Simon låg och sov på soffan, så jag låg och putte på Kenny tills han vaknade :P

Har under dagen kollat färdigt på 2:a filmen och skulle precis börja på 3:an när jag sätter på den och märker att den är dubbad till Svenska! Inte okej, så nu håller jag på o ladda ner den vanliga med svensk text och hoppas det blir rätt denna gången :P Annars har det vart en härlig söndag. Killarna är iväg och handlar bakis Pizza men jag hoppas självklart över det! Ska pallra mig ut på en promenad om en stund hade jag tänkt :)

Ha en fin söndag!


Längtar till våren/sommaren när man kan gå ute i bara tröjja utan att frysa, sen ska jag göra mig lite blondare till våren igen efter att ha "vilat" håret i närstan ett år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0