ond cirkel

2011-01-31 @ 21:52:11

Igår blev det en alldeles för sen kväll vilket resulterade i att jag var super trött på jobbet idag. Iallafall dom första timmarna! Så efter jobbet kunde inte ögonen låta bli att falla samman och jag somnade till! Vaknade och bytte om för lite Intervall Spinning. Och nu har jag precis ätit en supergod Kycklingsallad med vitlöksdressing!

Det dumma med att somna efter jobbet är att träningen blir förskjuten tills sen eftermiddag, man kommer hem sent, ätet och duschar ännu senare och när jag ska lägga mig är klockan mycket igen. Och så blir det samma sak dagen efter! Ond cirkel :P Får sluta upp med att sova efter jobbet...men...det är ju sååå härligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0