mums!

2011-01-25 @ 21:11:13

Hejhej :) Hmm vad ska vi skriva idag då? Känns som jag skriver samma vaje dag vilket jag nog också gör. Men men. Idag var det en seg dag på jobbet. Tisdagsklocka som dom kallar det! Efter jobbet var det hem fort som attans och trycka i mig en banan samtidigt som jag hoppade i träningskläderna :) Idag vart det 40 min spinnin och 30 min core extreme :) Guud vad längesen det var jag körde styrka och det känndes! Men skönt nu efteråt iaf! Imorgon blir det mera men Step och styrka :)

När jag kom hem la jag mig och kolla lite på min bästa vän Harry Potter :) Och sen ropa Kenny och hade lagat mat! Supergod thaimat, han är verkligen expert på dedär min man ♥ Och nu ska jag se klart resten så ha de fiint :)

Snakkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0