lördag/söndag

2011-01-23 @ 01:14:34

Ja det är ju lördag tycker jag fast klockan är ju efter tolv så då är det ju söndag :) Jag är iaf pigg som en lärka och har just satt på 2:a Harry Potter filmen. Kenny och Simon är och partajjar i byn så jag är helt alena, och gissa vad jag har gjort då? Akkurat, målat naglarna :) Hihi.

Blev turkosa/blå toppar med silver glitter på :) Kul att exprimentera med färger lite och inte bara köra på vanlig fransk maikyr :) Dock är mina naglar lite korta just för tillfället :(

Idag blev det inte så mycket mer träning är morgonpromenaden. efter förra inlägget satte jag på en film och slumrade till på soffan, vaknade en timma senare och väckte Kenny som fortfarande inte hade gått upp, sen käka vi lunch och sen bar det av till Legevakten (vårdcentralen) och där blev vi sittandes från 4 till 6 för att Kenny skulle kolla sin hals. Satt och vänta hur länge som helst på att få komma in och när han väl kom in tog det knappt en minut innan han var ute igen med ett pencilin recept :) Så innan vi var hemma i lägenheten igen hade gymmet redan stängt. Men imorn bli det spinning klockan halv 2 och om jag inte vaknar allt för sent hinner jag förhoppningsvis en morgonpromenad innan :)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på filmen! Har läst (läs lyssnat) på dom 3 första böckerna på jobbet därför är jag supersugen på att se om filmerna, har dick bara sett 1-3 så ska bli kul att först läsa och sedan se resten av dom :D

God natt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0