hej hopp

2011-01-17 @ 21:32:41

Måndag igen och jag började denna nya veckan med att jobba ännu en dag övertid! Haha, men det är bra! Nu har jag så mycket timmar och flex att när jag åker hem en långhelg i februari så har jag betalt när jag ligger hemma och latar mig och det är de ju värt :)

När jag kom hem vid 7 tiden så fick lägenheten sig en omgång. Blev byte av sängkläder, diskning, dammning och damsugning :) Självklart hjälpte bejbi till!

Var ju ute i lördags och det var super kul! Jag går inte ut allt för ofta här och ångrar inte en sekund att jag spenderade min ända lediga lite halvt bakis :) Kul kväll som sagt, ska spana på kameran och se om det blev några bilder som jag kan lägga ut :)

Maten fortsätter också i rätt riktning och i dag har magen fått:

Frukost: Fiber knäckemacka
Lunch: Kotlett med grönsaker
Middag: Kyckling med sallad och dressing
Kvällsmat: Appelsin

Träningen var också helt okej förra veckan, men kunde vart bättre, eller a fler dagar! Men i dessa tider med all denna övertiden blir det lite mindre av den varan. Men då är det ju iaf ett plus att jag håller mig till bra mat! Imorgon ska jag nog ta med mig träningskläder direkt till jobbet så om det blir övertid så går jag direkt :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0