fredag

2011-01-21 @ 23:28:45

Fredags feeling och dagen till ära har vi 2 saker att fira :D 1: Olivia fyller 2 år idag så grattis till henne! Sen så är detta även dagen då jag och Kenny vart tillsammans i 2 år :D Så grattis till oss två med! Idag vart vi tidiga på jobbet så gick hem redan klockan 3 och då gick jag raka vägen ner till byn och köppte en jacka. En jacka som jag tänkte köpa i början av vintern men gjorde det inte, så igår när Kenny var nere och kollade på kläder hittade jag den på REA. Tänkte på den hela kvällen och hela dagen på jobbet så efter jobbet gick jag ner och slog till! Så nu är jag en stolt ägare till en Woolrich jacka i marinblått och jag älskar den! :D

(Inte riktigt denna modellen, min har fickor uppe vid bröstet med)

Idag skulle vi gå ut och käka på restaurang dagen till ära, men det blir en annan dag för en sak kom imellan, saker bli ju inte alltid som man tänkt sig. Så blev en lugn hemma kväll. Lagade enchiladas till mat och sitter nu med Simon på besök och kollar lite på TV o så :)

Ska bli så underbart att få sova ut i morn då jag dom tidigare 2 lördagarna har jobbat. Så att ha helg i 2 dagar känns som sagt lite lyxigt nu! Hade en vilodag från träningen idag med så imorn är det på´t igen :)

Ha en fin fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0