Vanilj Cola

2011-02-05 @ 13:21:08

Äntligen helg :) Eller a, äntligen, dagarna går ju så fort så det känns som om det var igår det var helg sist :)

Igår vart en härlig och slapp dag på jobbet, många på min avdelning som är lediga på fredagar och ytterligare några hade sökt ledig så det var lugnt och skönt! Först hade vi mycket att göra så vi igentligen skulle jobbat idag med, sen gick våran chef på ett möte och kom tillbaka och sa att det var fel på ytterligare en del så det blev ingen övertid idag! Men jag klagar inte för då kunde jag ta sovmorgon och gå ut på en härlig morgonpromenad, den kunde dock vart härligare eftersom det regnade ute :P

Igår skulle jag ju på spinning men den var fullbokat så ställde mig på väntelista men kom inte med ändå, så ställde mig och tränade 1 timma och 40 min på crossen! Benen var spagetti när jag gick av den och var mer än 1000 kalorier fattigare :) Sen körde jag lite mage med! På kvällen lagade vi hemmalagade mini pizzor som blev supergoda och jag har hittat en affär här som ha vanilj cola! Min och Kennys favotir så vi köpte varsen burk sån och njööt av varenda droppe då en 33cl burk kostade 30 kr! :PHaha

Idag har jag som sagt gått en promenad och ätit världens godaste men inte nyttigaste sak till frukost. Är en vetebulle med chokladbitar i. Men dom är suupergoda! så det blev en sån och youghurt :) Resten av dagen är oplanerad men innehåller iaf ett pass på gymmet, tror det blir jogging idag! Träningsverken från torsdagens bodypump är på sin topp så biceps kunde kännts bättre :P Gör ont som attan när jag ska sträcka ut armen!

Kanske ska ta och kolla klart på 4:e Harry Potterfilmen medans min man ligger och sover :P Ända tiden jag får att kolla på "mina" filmer! :)


Hatar att dom slutat sälja den i sverige, finns på ett fåtal affärer och den ända jag hittat den på är ICA Maxi i Bårlänge :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0