uppdate

2011-02-15 @ 21:18:44

Idag har jag jobbat övertid till klockan 8. Ställde mig direkt vid disken när jag kom hem med tur att min kära man hade tatt hälften för det var hur mycket som helst igår när vi gick och la oss. :) Snäll han é ibland ;)

Det har blåst storm här dom senaste 2 dagarna, idag har vart bättre men natten mellan söndag-måndag var förfärlig. Vaknade första gången vid 4 tiden och vaknade med gämna mellanrum efter det ända till klockan ringde vid 7. Blåste så mycket så det lät som det åska ute och att lägnheten skulle blåsa iväg. Och det gjorde den nästan för igår när jag var och träna hade våran hyresvärd vart här och snackat med Kenny och sa att en bit av taket hade blåst av så han skulle fixa några till att ordna det! När taket börjar blåsa av kan man nog kalla det storm :P

Igår var jag på Bodypump och har lite träningsvärk i rumpan idag :P Haha, blev ingen träning idag eftersom jag jobbade så sent men imorn är det på´t igen och då tar jag med kläderna till jobbet då det antagligen kommer bli övertid imorn med. Jag hoppas på jobb på lördag med, kan ju lika bra passa på nu innan jag ska åka hem :D Bara en vecka kvar! Gledjer mig!

Ne, det var allt jag hade på hjärtat :) Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0