onsdag

2011-02-02 @ 22:10:09

Uppdaterar lika sent som vanligt eftersom jag lika sent som vanligt kom iväg till gymmer och lika sent som vanligt har ätit och inte ens duschat än! Haha, bra där Emelie. Skulle inte det bli ändring på detta?

Idag har dagen gått fort på jobbet. Vi fick delar till våran avdelning men direkt när dom kom så blev dom spärrade vilket betyder att vi inte får använda oss av dom :) Bara massa tull! Så dagen flög förbi med jobb uppe på Kennys avdelning. Väl hemma var jag jätte nära på att skita i träningen då mitt humör skönk som en sten utan anledning! Tur att jag har en sån fin man som orkar med mig när jag blir sån! ;) Men, när Kenny skulle gå till gymmet så haka jag på :) Blev 30 min på crossen och 40 min spinning och lite snabb magträning :)

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan studsa direkt i säng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0