Klantskalle

2011-02-17 @ 19:25:47
Idag trodde jag att jag skulle jobba övertid så tog med mig träningskläderna till jobbet, men jag fick inte jobba både idag och på lördag så jag valde lördag. Men tror ni jag tog med mig träningskläderna hem igen? NEJ. Så nu när jag skulle gå och träna så kan jag inte det för jag har inga skor. Kunde gått ut på en promenad med andra skor men det är så sent så vågar inte gå runt sjön nu. Klockan är ju bara 7 men tar 20 min att gå till sjön så håller mig hemma. Får bli fredagsspinning imorn istället. Hoppas dom har plats denna gången, missade det ju för första gången på flera veckor förr förra fredagen och förra var jag på sjukhuset med Kenny!

Jaja, nu ska jag göra mig lite soppa och äta det och super goda fullkornsskorpor :D Älskar dom, kan äta 1000 stycken! hihi. Fredag imorn med och det gillar vi! Bara 6 dagar kvar till Tandläkarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0