härlig lördag

2011-02-12 @ 21:10:27

Idag har jag hunnit med massa :) Jag har jobbat och efter det städat, tvättat och dammat, sedan tränat och handlat och sen ätit och allt detta innan klockan 7 :) Nu är klockan lite mer och jag kom nyss innanför dörren efter att ha kört Kenny till en vän :) Så nu ska jag fortsätta njuta av lördagskvällen med nagellacksmålning, chokladätning och Harry Potter tittning :) Låter väl som en toppen kväll? Det tycker jag iallafall.

Att jobba idag gick med toppen, tiden gick fort men hade lite svårt att komma upp i morse och var inte där förän kvart i 8, tur att man får börja när man vill på lördagar :)

Och kan nämna en gång till att jag längtar tills jag ska resa hem näst nästa vecka :D ♥

 



GOOO HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0