ge mig choklad.....

2011-02-01 @ 19:47:29
Åh, ahr sån huvudverk! Har det typ en gång i veckan och det är ingen mild! Dunkar i hela skallen så fort jag rör mig och tillochmed när jag sitter still! Och som toppen på moset så är alla våra Alvedon slut från när Kenny var sjuk härom veckan! Toppen! Men får hoppas att det försvinner inatt när jag sover, vilket det inte alltid gör!
Har haft en vilodag från träningen idag då jag dom senaste 5 dagarna har tränat 9 gånger! Det kliar dock i benen och jag vill ge mig ut på en promenad men mitt huvud säger nej och det är nog bra och vila nen dag med :)

Är sjukt sugen på choklad med men som tur är har vi ingen hemma, hade vi haft det hade den vart i min mage nu! Dålig självdiciplin? Ja! Är så himla sugen på Svensk Marabou mjölkchoklad som har legat en stund i frysen och är kall och gooo! Dom har motsvarigheten till marabou här i Norge men det smakar inte samma! Dock har dom en annan här som är den godaste chokladen i världen! Typ marabou mjölkchoklad men kitkatt bitar i och havssalt! Mumsfillibabba!!! Haha, nog om choklad annars får jag abstinens!

Har precis ätit upp resten av min goda kycklingsallad som jag gjorde igår så nu håller jag kanske blodsockret uppe i nån timma till :) Vi har fått våra delar på jobbet nu med vilket kommer göra att det blir övertid! Vill men vill inte, för jag har kommit igång så sjukt bra med träningen nu och när jag jobbar till 7-8 på kvällen har jag en tendens till att hoppa över träningen. Men får gör som sist när jag tog med mig kläderna till jobbet så finns det inga ursäkter :)


Same, same, but different



Världens godaste choklad!

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig min finaste Sis <3

2011-02-01 @ 20:39:08
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0