2011-02-03 @ 21:21:24

Idag har jag vart på Bodypump för första gången på en massa år! Har dom senatse åren styrketränat själv men när jag i sommras började gå på pass mycket mer så har det vänt och nu gillar jag det massa! Kommer defenitivt gå på det passet igen! Ska försöka gå på det 2 gånger i veckan :)Att stryke träna är väldigt viktigt om man vill bli slank och snygg ;)

Och jag var faktiskt på träningen tidigt idag, gick hemifrån redan klockan 5 vilket betyder att jag har vart hemma en stund, vikt torkad tvätt, lagt in en ny, lagat man och ätit :) Fattas bara att duscha sen är jag redo för sängen och för sista arbetsdagen för veckan :D NAJS! Imorgon blir det som vanligt fredagsspinning för att starta helgen på det perfekta sättet :)

Just de ja måste ju hänga upp den nya tvätten när den är klar med! Tråkigt! Haha, men sen blir det sängen!
God Natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0