äta jobba träna sova

2011-02-16 @ 22:24:52

Ja, det är vad min dag har bestått av om man ska fatta sig kort :) Har vart ännu en bra dag på jobbet och jag lyssnade klart på 6:e Harry Potter boken och är så spänd på hur 7:an kommer vara :D Haha, jag har verkligen blivit en Harry Potter nörd! Kommer igåg för sjukt många år sen när jag lånade första boken av min kusin Oscar för jag tänkte läsa den, kom inte längre än första kapittlet för varje gång jag läste Mr Dombledore så utalades det MR Dumledåre i hjärnan, så satt och irriterade mig på det tills jag inte kunde läsa längre och lämnade tillbaka boken igen :P

Efter jobbet gick jag direkt och träna och det är sjukt vad jag börjar få bra kondition, förr när jag löpte på bandet sprang jag max 30 min i sträck innan jag höll på och kollapsa, nu springer jag 50 min i sträck och kommer nästan 1 mil utan att stanna. (8,5) målet är att kunna springa en mil utan att stoppa :) Och det är ju inte så långt kvar så det borde jag klara.

Har ätit lite soppa och skorpor och ska hoppa in i duschen och sedan Nana. Varför säger man HOPPA in i duschen föresten? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0