17 dagar kvar

2011-02-06 @ 20:24:07

Ja, nu är helgen snart slut igen. Synd att helgen går lika fort som vardagarna. Den borde sakta in lite! Bara 17 dagar kvar tills jag reser hem :) Men några få timmar är det kvar innan sängen ropar. Har iallafall gjort nått med dagen, tog en morgonpromenad och när jag kom hem skulle jag gått på spinning halv 2, men åt frukost och la mig på soffan och chilla! Så avbokade spinningen och boka en senare istället!

Så kom hem från en stund sen från spinningen och Kenny är hemma hos en kille från jobbet och kollar UFC. Så jag får bestömma över TVdosan samtidigt som jag sitter vid datan ;) LYX!

Japp det var min söndag. Mamma tycker jag skriver för mycket om träning och att det är tråkigt att läsa, haha, men jag vet inte vad jag ska skriva annars eftersom det är de jag gör på dagarna! Så ni får stå ut där hemma ;)

 


imorse när jag gick PW :) Knasigt att ena sidan blev skarp och andra suddig :P Tror jag vände kameran lite för tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0