Vanilj cola Zero!

2011-12-30 @ 21:21:56

Kenny har stuckit iväg till sina kompisar för en liten grabbkväll. Eftersom vi imorgon åker till Stockholm och hans kompisar åker på nyårskryssning så ses ju inte dom på 2 heela dagar ;)

Så jag sitter här och spanar lite tv och kollar alla vårkläder som har trillat in på hemsidorna. Drömmer mig bort lite till sommaren!

Var på Ica och handla lite frukost till tåget imorgon och lite choklad till mig som sitter ensam ikväll ;) sprang på denna och kunde inte låta bli! Hallelulja moment! Jag älskar vaniljcola men dricker det inte ofta för den innehåller lika mycket kcal som en mindre lunch ;) och så såg jag denna! Weii! Gjorde min fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0