Storm

2011-12-09 @ 20:25:22

Här stormar det för fullt. Åkte i förmiddags in till stan för att hämta upp mannen på tåget och på vissa ställen trodde jag att bilen skulle lyfta från vägen! Riktigt läskigt! Här på Tjörn har det vart byvindar på 36m/s och denna stormen har inte ens ett namn? Berit var ju en droppe i havet jämfört med idag!

Vi håller iaf alla tummar och tår att det har avtatt markant till imorgon kl 09:00 då båten går till Danmark.

Har packat färdigt och satt en stund och funderade vad jag skulle ha med mig för armband. Får ju passa på att använda dom för som mattant/dagisfröken är man inte särskilt utsmyckad.

Armband är ju också något jag inte kan få nog av. Silvriga.

Snö of Sweden. Pearls for girls. Thomas Saabo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0