Pepparkaka

2011-12-07 @ 23:07:08

Idag har jag vart hemma hos Sis och bakat pepparkakor med mormor och Olivia ! Innan det jobbade jag och klämde även in lite träning.

2km rodd och 30min cross fick det bli idag :)

Pepparkakorna blev jätte goda då det var mormor som hade gjort degen. Lite nostalgi då vi varje år som små bakade pepparkakor hemma hos henne! hon var lite rolig med:

Maria: mormor degen är jätte god!
Mormor: ja, den är 50 år gammal!

Haha! Nu ska jag somna till lite Harry Potter och fenixodern! Imorgon börjar jag 10 och på fredag tänkte jag ta mig lite ledigt! Fördelen med att jobba som vikarie, man bestämmer lite själv när man vill jobba! ;)


Kommentarer
Postat av: malin

Roligt att hon sa till oss att hon inte skulle göra pepperkaksdeg iår. :P

2011-12-08 @ 06:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0