julledigt

2011-12-21 @ 23:50:20
Nu tar jag julledigt i sisådär 2,5 vecka! Ska bli härligt. Imorgon blir det julmatshandlning med mamma och bara det är ju ett mindre projekt för det är ju inte lite mat som handlas inför jul. Sen så lär vi ju inte vara ensamma om att handla heller :P

fredag ska jag.....trumvirvel...... på jobb intervju. Mer säger jag inte för det känns som det betyder otur. Men nån gång måste väl min tur vända den med? Sen ska jag handla sista julklapparna på fredag med. Snacka om att vara ute i sista sekunden. Men jag känner faktiskt ingen stress över det. Vet ungefär vad jag ska handla. Sen klockan 18 på kvällen ska jag bli jul/nyårs fin i håret. Ingen drastiskt förändring, bara fixa utväxten. Varför kan jag inte vara naturligt ljusblond?!

lördag är det ju äntligen julafton. Min första julafton hemma på 3år. Två har spenderats i Lindvallen och en i Norge. Dock blir det första julaftonen på 3år som jag är utan Kenny. Antingen eller?! Men på söndag åker jag upp till han i 2 veckor :D

Satt och knåpa ihopp ett litet mission bord på paint förut! Eller heter det så? Skit samma, jag kallar det så. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0