Fjärde advent

2011-12-18 @ 22:41:08

Dagen har spenderats i stora staden Göteborg! Först blev det lite julklapps shopping på Frölunda torg och sedan en eftermiddag på Liseberg med nästan hela familjen.

Julstämningen infann sig trots att vi inte har någon snö. Men vem kan gå på jul på Liseberg utan att få julkännslor? Det är så mysigt och vackert med alla upplysta träd osv :) mamma var en riktig storvinnare och kammade hem stjärnvinst på toblerone hjulet. Jag satte mitt basketkast och vann en snögubbe nalle till Hjalmar :)

En mer än okej fjärde advent med andra ord. Sista veckan innan jul nu. Det blir jobb mån-ons för mig än så länge och på juldagen åker jag upp till min man :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0