dan före dopparedagen

2011-12-23 @ 23:32:54
Åh härlighet (norges motsvarighet till herregud) vilken hektiskt dag, men ändå lugn?
Klockan rinde 07:50 imorse. Snozade till 08:00 sen var det dax att stiga upp. Göra ordning sig och sedan åka upp med mamma till Sis för att äta lite frukost. Klockan 10:00 skulle jag vara på SEB i Henån för arbetsintervju. Tror det gick bra, det känns bra iaf. I mellandagarna får jag veta! Så håll tummarna för mig gott folk!
image description
Sen var det raka vägen till Torp som gällde. Fick handlat alla julklappar. Har iof inte så många att handla till men ändå ;) Blev även en sak till mig själv. Jag har länge velat ha en morgonrock, jag har en rosa i riktigt skönt Teddy tyg som jag köppte på Ullared för en herrans massa år sedan, men den är så osmickrande för kroppen, slutar vid vaden och är bara allmänt tråkig. Men ack så mysig ;) Iallafall, jag har vart på jakt efter en lite mer "kvinnlig" men lite volanger och sånt. Och för ca 2 veckor sen hittade jag sen på GINA TRICOT. Så idag blev den min. En naturvit som slutar mitt på låren med volanger nertill och vid halsen. Fint band i siden. Den är perfekt! Jösses vilken lång text det blev om en stackars morgonrock ;)
image description
Efter torp stannade jag hos Sis och gjorde sista julgodiset som Kenny´s mor och far samt farmor ska få i julklapp av oss :) Sen var det in i bilen och åka tillbaka till fastlandet igen för ett litet frisörbesök. Är första gången jag går från frisören och inte har gjort det som var tänkt. Blev en helblekning. Men nu är det ljust och fint :D


Kvällen har spenderats framför Bingolottos uppesittarkväll men Mamma och Pappa. Men nu ska jag snart sova för jag är helt slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0