Avesta

2011-12-27 @ 14:31:08

Nu är jag uppe i Avesta igen. Nästan så man börjar känna sig som hemma här :)

Kom upp på juldagen och då åkte jag raka vägen till Kenny's moster med familj där resten höll hus! Sedan på kvällen blev det en spontan utgång. Jag och Kenny skulle inte alls ut egentligen men det vart så :) kul var det och helt galet mycket folk! Tycker det kan vara lite tråkigt när dom trycker in folk för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Går knappt att röra sig. Men det var kul ändå :)

Igår var vi en sväng i Västerås och kollade mellandagsrean. Jag köpte inget. Tyckte det var lite dåligt utbud på rean :P jag och Kenny bytte julklappar igår med. Han blev jätte nöjd över sin Gant tröja och jag blev nog ännu gladare över min.

Jag fick en resa till Stockholm med övernattning på icebar hotell och tolvslaget på Skansen. Allt detta tillsammans med Kenny såklart ;) jag är helnöjd!

Fina Kenny med sin nya tröja på pizzerian igår :)


Kommentarer
Postat av: malin andersson

Och du som var så orolig att han inte skulle tycka om den ;) Hehe.. Vad tyckte Matte om sin då?

2011-12-28 @ 17:48:00
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0