Ajaj

2011-12-05 @ 21:46:23

Idag började jag klockan halv 10 så jag fick lite sovmorgon, dock jobbade jag till halv 7! Sista timmarna var riktigt sega. Det var jätte fint väder ute idag så jag hoppades på att vi skulle slå ihjäl några timmar utomhus, men ikke! Inne heeela dagen har vi varit vilket på eftermiddag resulterade i en himlans huvudverk för mig! Kan få riktig migrän huvudverk ibland.

Trots detta åkte jag på spinning med Sis direkt efter jobbet och direkt efter passet kändes det faktiskt bättre. Men det får jag sota för nu! Det pulserar så fort jag rör mig. Så nu ska jag lägga mig och hoppas att den är borta imorgon. Klockan ringer 05:30!

Bild från gårdagens träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0