sommaren är kort

2011-08-25 @ 23:33:20
Igår när jag vaknade, innan jag åkte och fika så storstäda och möblerade jag om mitt rum! Bl.a. så packade jag ner alla sommarkläder, för att göra plats till alla nya (och gamla undanstoppade) höstkläder! Känns som att Tjörn runt helgen var sista helgen att bära sommarklänning. Känns inte så passande längre att gå ut med corallfärgad klänning med diamanter, typ. 

Men jag är faktiskt inte så bitter över att sommaren är över! Okej, värmen och solen tittar fram vissa dagar men det är ju inte direkt "åh solen skiner, vi drar till stranden" längre! Anledningen till att jag inte är bitter, är för att jag tycker det är lite skönt! Sommaren är lite hetsig, man måste hitta på saker hela tiden bara för att det är sommar. Så fort solen lyser måste man vara ute annars får man ångest! Man måste gå på den där festen fast man är halvsugen bara för att passa på för sommaren är kort! Visst varje vinter så längtar jag också till sommaren och det är klart den bästa årstiden! Men jag känner att jag är nöjd med min sommar-11 och välkomnar gärna hösten med allt dess mys, tända ljus, mer kläder m.m

Denna sommar har bjudit på

*Party med världens bästa tjejer
*Otaliga Avesta besök till världens bästa kille
*After beach i Tylösand med tjejerna
*Kräftskiva
*Långa dagar vid sjöboden
*Båtturer
Och massa massa meer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0