tjusiga naglar!

2011-08-23 @ 15:39:07
Titta så tjusiga naglarna blev :) Är mina egna, har bara lagt förstärkning på dom! Innan har jag behövt göra förlängning och detta känns mycket naturligare och inte lika klumpigt! Så bra att jag redan hade långa naglar! Kommer definitivt gå tillbaka till samma ställe! (var första gången jag var där) Hos Camilla på Studio Nova i Myggenäs :) Så om ni med vill bli nagelfina så rekomenderar jag henne :)
Inatt somnade jag klockan 4! Detta är inte alls likt mig utan mer likt min man! Men Jersey Shore har kommit ut med en fjärde säsong så jag laddade ner dom 3 avsnitten som finns ute och sträckkollade på dom! Ni som inte sett det programmet har verkligen missat nått! Haha! Såå roligt! Är dom "kungarna på Tylösand" som gick på kanal 5 (Var från Jersey Shore dom fick idén) fast tusen gånger bättre!


Eftersom klockan ringde halv 8 imorse så var jag allt annat än pigg och znosade ända till 20 över 8 och jag skulle åka halv 9! :P Haha, på med kläder, och ett lager mascara så var jag redo! När jag kom hem vid 12 tiden la jag mig direkt i solstolen på altanen och somnade i TVÅ timmar! Så nu har man fått en liten sensommarbränna med ;)


Herregud vad jag skriver! Senare blir det en promenad, och det är dagens alla planer! Imorgon blir det fika med väninnorna ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0