spontan igen

2011-08-06 @ 12:15:58
Tråkigt att solen har försvunnit, skulle vart sol idag men det är det inte, vi får hoppas att den tittar fram lite till innan sommaren är slut, i torsdags var det iaf fint väder så dagen spenderades vid sjöboden som sagt i förra inlägget :) På kvällen åkte vi ner till Restaurang Skärgår´n och drack lite öl (cola)..
Nu har jag gått och vart spontan igen! Eller jag och Kenny.
Kennys kompis från Avesta och hans flickvän är på besök i Göteborg över helgen så igår åkte vi in till dom och tog in på samma hotell för en natt! :) Blev en middag på restaurang, ett liseberg besök och en mysig natt på hotellet. Nu har jag lämnat av min man på tåget och kommit hem till Tjörn igen!
Snart kommer Olivia för henne ska jag passa idag, vi ska åka till affären och köpa lördagsgodis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0