My drog

2011-08-22 @ 22:39:15
Coca Cola Zero.. sitter och surplar på en nu! Vet att det är "bättre" att drika vanlig cola men tycker inte det är gott ens! Light och Zero i mitt hjärta ;)
Idag har jag, promenerat, hängt upp tvätt, handlat, lagat mat, slingat mammas hår och kollat på Svenska Hollywood fruar uppe hos Sis! En helt okej dag med andra ord! Älskar Maria Montazami!
Imorgon blir det upp tidigt för ett litet ärende innan jag klockan 11 ska fixa naglarna! Äntligen! Alldeles för längesen jag gjorde det! Dax att få det till rutin igen ;)
När jag blir stor vill jag bli som Maria! Haha! Mer äkta människa får man leta efter. Okej hon kan vara blåst ibland men åtminstonde gör hon sig inte till som vissa andra för att få upmärksamhet! Hon är sig själv! Sen att hon har världens finaste hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0