middag innan kräftskivan

2011-08-13 @ 15:10:29
Ikväll vankas det kräftskiva med tjejrna. Närmare bestämt "stenungsund största" med flera hundra gäster. Hasse Aro och Björn Borg har tidigare vart på denna så får se om vi ser någr "kändisar" ikväll :) Kul kommer det bli iaf.
Jag har iaf duschat, målat naglarna och äntligen bestämt vad jag ska ha på mig! Blir en svart enkel klänning. Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar här hemma så jag kan äta lite innan jag fixar iordning mig! Är nog den ända som ska äta middag innan jag går till kräftskivan men jag tycker ju faktiskt varken om kräftor, räkor eller aoli som det kommer bjudas på i massor! HAha, vad ska jag dit o göra då? Betalar för en trevlig kväll helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0