lexington

2011-08-11 @ 17:08:37
Vilket tur att vi åkte till Torp för där hittade jag ett par vinterstövlar! Ett par från Bianco som var jätte fina. Är dock fortfarande väldigt sugen på ett par höga Acne Pistols men får la lägga dom tankarna åt sidan (:
Efter en sväng in på Pondus hade jag kärat ner mig i en höstjacka från Lexington som är så fin så man dör lite :)
Skulle jag haft ett jobb hade jag slått till direkt, men nu är det sparpengar jag lever på från Norge tillsvidare så får la hålla i plånboken ;)
I helgen vankas festligheter i form av kräftskiva, på söndag åker jag till min man i Avesta :) Får se hur länge jag blir där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0