knaslisa

2011-08-21 @ 23:49:25
Jag är en knaslisa! Det vet ju alla som känner mig :P Har lagt ut min Woolrich jacka på blocket för jag är Såååå sugen på en Parajumpers! Detta kommer dock inte på frågan om jag inte får sålt min Woolrich! Så in och kika på blocket om ni är sugna ;)
Igår var det utgång som stod på shemat. En mycket lyckad kväll med trevlig förfest och en väldans massa dans på baden! Allt för mycket folk dock och det känndes som man festade i en bastu! Men kul hade vi! Hade alldeles för höga klackar, men ack så fiina! Detta har resulterat i en nerv i kläm?!?! så ena tån är bortdomnad! Haha!
Körde på uppsatt hår igår vilket inte händer allt för ofta :)


PS! Acne stövlarna passade, dock lite stora i foten, men det fixar vi med en extra sula ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0